خانه / تل / مرکز فروش و پخش کلیپس و تل مو با پایین ترین قیمت

مرکز فروش و پخش کلیپس و تل مو با پایین ترین قیمت

مرکز فروش و پخش کلیپس و تل مو با پایین ترین قیمت به سراسر کشور ارسال دارد. خرید عمده با قیمتی مناسب را می توانید از ما بخواهید.

مرکز فروش و پخش کلیپس و تل مو با پایین ترین قیمت

فروش کلیپس ، تل مو و دیگر لوازم جانبی مو در بزرگترین فروشکاه آنلاین کشور انجام می شود.کیفیت بالا در کنار یک قیمت مناسب فاکتورهایی است که در هر خریدی وجود ندارد.با خرید از ما هر دو را می توانید تجربه کنید.محصولات ما طیف وسیعی از اکسسوری های مو را پوشش می دهد.شما میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.در هر کجای کشور که باشید ما سفارشتان را ارسال می کنیم.

مرکز فروش و پخش کلیپس

خرید عمده از مرکز فروش و پخش اکسسوری مو

خرید عمده و بدون واسطه محصولات مورنیازتان را با ما می توانید تجربه کنید. با خرید از ما به صورت مستقیم از بازار تهران و کرج خرید می کنید. کیفیت و قیمت محصولات راز تداوم خرید یک خریدار است.باخرید محصولات خوب با ویژگی های کیفیت بالا و قیمت مناسب راه اجناس کیفیت پایین وگران را ببندید.

انواع گیره مو

گیره های اسنپ: گیره های اسنپ، گیره های فلزی کوچکی هستند. آنها اغلب برای محکم کردن بخش های کوچکی از مو، مانند چتری یا افزودن لوازم تزئینی به مدل مو استفاده می شوند.

گیره های پنجه ای: گیره های پنجه ای که به گیره های فک معروف هستند. گیره های بزرگ و لولایی با دندان هایی هستند که موها را محکم می گیرند. آن‌ها برای ایجاد سبک‌های سریع و آسان محبوب هستند.آن ها می‌توانند مقدار قابل توجهی مو را در جای خود نگه دارند.

سنجاق بابی: سنجاق‌های بابی، سنجاق‌های کوچک و U شکلی هستند که برای محکم کردن موها در جای خود استفاده می‌شوند. آنها همه کاره هستند و می توان از آنها برای مدل های مختلف مو استفاده کرد.

مرکز فروش و پخش کلیپس

مرکز پخش و فروش عمده کلیپس و اکسسوری مو کجاست؟

دسترسی به مجموعه ما به دلیل داشتن فروش آنلاین از سرارسر کشور ممکن است.با دسته بندی گوناگون  لوازم جانبی شیک موی ما، سبک استایل خود را تقویت کنید.لوازم جانبی مو که شامل مجموعه ای از قطعات ظریف و پیچیده است که بدون زحمت هر مدل مویی را زیباتر می کند.ما یک قطعه عالی برای تکمیل هر لباس و مناسبتی داریم.به طور مستقیم و بدون واسطه از بزرگترین بازار اکسسوری مو در تهران و کرج خریدی تکمیل و به صرفه داشته باشید.

مرکز فروش و پخش کلیپس

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: خانم ضيائي
راه هاي ارتباطي:
آدرس روبیکا tooba_accessory
شماره موبايل: 09220803409
شماره واتساپ: 0989220803409
تلفن ثابت: 02171053509
آدرس تلگرام: tooba_accessory@
آدرس اینستاگرام: accessory_tooba
شماره نمایندگی مالزی: 00601156473409
آدرس سايت: www.golesaar.ir
پست الکترونيکي: ziaee.shabnam@gmail.com

درباره‌ی sogand

حتما ببینید

فروش عمده اکسسوری مو زنانه

مرکز آنلاین فروش عمده اکسسوری مو زنانه و دخترانه

فروش عمده اکسسوری مو زنانه را در بزرگترین مرکز آنلاین انجام میدهیم. انواع تل و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *